<$BlogItemBody$>
-->

2014. június 25., szerda

Szeptember 2.

2014.  Szeptember 2.


Ma reggel apa vitt iskolába. Amint beértem az osztályterembe az első dolog amit megláttam Ló volt. Nem értelemszerűen egy ló, hanem a biosz tanárunk,kedves ló tanárnő...
-Elnézést a késésért- szóltam és leültem a helyemre, a hülye Katarina mellé.  
Még el sem mondtam, miért utálom. Inkább leírom jegyzetszerűen:


Katarina ellen szóló érvek:
  1. BUNKÓ
  2. mindig a középpontban akar lenni
  3. régen volt egy barátom, Georg, na ő most már Katarina pasija
  4. mindig mindenkinek (ezáltal nekem is) megmondja, hogy mit hogyan csináljon(/jak)
  5. nem elég ennyi?????

Katarina mellett szóló érvek: 
  1. SEMMI (tudományosan bizonyított) 
Szóval. Visszatérve a történtekhez. Biológia óra van.
Ló biccentett, hogy mindenki megvan, erre az egész osztály egy emberként ordított fel:
-Ló napot tanárnő!
-Oh, kedves tanítványaim, tudjátok a lovaknak négy, azaz 4 lábuk van. Ezeket futásra használják... -innentől már senkit sem érdekelt a mondandója. 
A bioszt is túléltük. Kifelé menet Georgba botlottam.
-Bocsi -mondtam szemébe sem nézve és elfutottam. Amy utánam jött.
-Jó lenne, ha beolvasnál ennek a hülyének. -túrt bele hosszú sörényébe.
Nem foglalkoztam vele.
Véget ért a tanítás, hazamentem a kutyámmal (Noddy) és a hörcsögömmel (Mogyoró) játszani. 
Korán lefeküdtem, hogy ne tudjak Katrinnek még az este folyamán egy konyhakést dobni a belső szerveibe. Kellemes éjszaka elé nézek...

  Sophie  
aláírás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése